De ‘klant centraal stellen’ is vaak makkelijker gezegd dan gedaan…

Uit onderzoek* blijkt dat 57% vast zit in de middelmatige uitvoering van customer centricity als resultaat van de afwezigheid van een cruciale customer experience-strategie en de juiste kennis en kunde. (* onderzoek van Accenture)

De impact van de digitale transformatie op de bedrijfsprocessen is onoverkomelijk. De ‘klant van nu’ wacht niet tot morgen: de klantbehoeften en verwachtingen veranderen dagelijks en men schroomt niet producten of service elders sneller, goedkoper of slimmer af te nemen. Klanten nemen regelmatig shortcuts om zelf succesvol te worden en te blijven.

Je bedrijfsprocessen zijn de basis; het fundament om een organisatie slimmer en sneller te kunnen runnen. Om de hedendaagse klant – zowel intern als extern – te kunnen voorzien in hun hoge verwachtingen is het optimaliseren van de bedrijfsprocessen een belangrijke pijler. Maar hoe kun je dit het beste aanpakken?

Doelgroep:

Dit congres richt zich op een hoogwaardige doelgroep van vakgenoten (eindgebruikers) die op de hoogte willen blijven van de huidige trends en ontwikkelingen en willen investeren in oplossingen op het gebied van procesmanagement.

  • (Business) Process Managers
  • Business- en/of Data Managers
  • (Business) Informatie Analisten, -Managers
  • Business- en Enterprise Architecten
  • Change-, Innovatie- en /of Digital Managers
  • Programma- en Project Managers
Reacties van oud-deelnemers aan dit congres
Tele2.jpg
Deddo Wiersma
— Sr. Procesmanager zakelijk - Tele2 Nederland
Goede verbreding van kennis en manier van netwerken met collega's
Belastingdienst.jpg
Hans van Eldijk
— Manager Proces Management - Belastingdienst
Prima. Voldoende zinvol om volgend jaar weer te komen
Delta nv.jpg
Joost Grevink
— Teamlead Proces- en datamanagement - DELTA NV
Een zeer interessante dag dat je aan het denken zet om het iedere dag weer een beetje beter te krijgen in je eigen organisatie. Super georganiseerd!
ABN AMRO
Moniek Schattevoet
— Business Process Manager - ABN AMRO
Een aangename verrassing waar ik veel inspiratie op heb gedaan.
ING
Emile Duijn
— Projectmanager - ING
Top event, volgend jaar weer.
ABN AMRO
Hylkia Nas-Kersten
— Business Proces Manager Regulations - ABN AMRO
Door het Processencongres heb ik leren omdenken. Vanuit mogelijkheden ipv problemen.
DSM.jpg
Lonneke van Wijngaarden
— Business Process Expert Shared Services - DSM Business Services
Van de eerste tot de laatste minuut: boeiend en inspirerend
Fokker-Logo.jpg
Sven van Wilpen
— BPM specialist - Fokker Aerostructures
Het dagprogramma en de sprekers waren excellent dit jaar, met als topper Michael Rosemann!
ANWB
Ger Heuser
— Architect - ANWB BV
Het geeft me inzicht in de stand van zaken in mijn interessegebied.
Fokker-Logo.jpg
Jan Teeuw
— Manager Q Systems and Methods and QA - Fokker Aerostructures
Interessant, uitdagend en mindblowing met ruimte voor verbetering voor balans in samenstelling dienstensector, overheid en industrie en forced mixing tijdens event.
ABN AMRO
Michel Sluijter
— Procesmanager - ABN AMRO Bank NV
Delen van kennis en best practises maakt ons gezamenlijk beter.
ASML.jpg
Theo Tops
— Senior Expertise Manager Business Process Management - ASML
Verrassend interessante onderwerpen en gesprekken waarmee onze organisatie een meer volledig beeld heeft gekregen over de ontwikkelingen in BPM.